Podijeli članak

Vježba smanjuje rizik od nastanka srčanih bolesti, visokog krvnog tlaka i potiče mentalno zdravlje, zdravlje kostiju, mišića i zglobova. Osim toga, vježba također može od vas učiniti atraktivniju osobu, učiniti vašu kosu zdravijom, kožu glatkom, ispraviti držanje i podići samopouzdanje, piše Dnevni list.

Čišća koža
Znojenje regulira temperaturu tijela, hidratizira vašu kožu i regulira razinu elektrolita kao što su natrij i kalcij. Znoj se oslobađa preko pora, a to ih oslobađa od prljavštine, odumrlih stanica i bakterija. Na taj način pore postanu čiste, a koža ljepša. Znanstvenici su ustanovili da znoj sadrži prirodni antibiotik koji pomaže u borbi protiv bakterija koje su jedan od uzroka akni. Međutim, vježbanje također može pogoršati kožne probleme ako koža nije pravilno očišćena nakon vježbanja.

Ljepši ten i tekstura kože
Redovito vježbanje potiče bolju cirkulaciju, što poboljšava zdravlje cjelokupnog kardiovaskularnog sustava. Umjerena fizička aktivnost može ojačati srce i arterije, što cirkulaciju čini još boljom. Poboljšana cirkulacija koži pruža više kisika i nutrijenata, što će poboljšati ten i teksturu kože. Također, koža će imati lijepu i zdravu prirodnu boju.

Ljepše oči
Oči predstavljaju jedan od zavodljivijih dijelova tijela, stoga sigurno ne želite da izgledaju umorno ili crveno. Ključna stvar kod održavanja očiju lijepima jest limfni sustav koji je zadužen za uklanjanje toksina. Vježbanje je odličan način stimuliranja limfnog sustava, što će smanjiti nakupljanje vode u tijelu, podbulost očiju i podočnjake.

Ljepša kosa
Vježbom se poboljšava cirkulacija cijelog tijela, uključujući i vlasišta. Bolja cirkulacija će kosi pružiti veću razinu kisika i važnih nutrijenata koji su potrebni za zdravu kosu i njezin rast. Iz ovog razloga mnogi ljudi koji se suočavaju s intenzivnim gubitkom kose odlaze na tretmane masaže tjemena.

Manje bora
Naša koža u sastavu ima 2 proteina koji joj daju mladoliki izgled: kolagen i elastin. Starenjem se razina kolagena i elastina smanjuje, a smanjenje razine kolagena i elastina može uzrokovati i niz drugih čimbenika kao što su sunčanje i pušenje. Vježba će kožu hidratizirati te ju zaštititi od prijevremenog starenja.

Više samopouzdanja
Veliki broj istraživanja je pokazao da osobe koje imaju više samopouzdanja i boljeg su raspoloženja djeluju atraktivnije. Vježbom se oslobađa endorfin, koji smanjuje razinu hormona stresa, poboljšava raspoloženje i jača samopouzdanje. Znanstvenici su dokazali da je 20 minuta svakodnevne fizičke aktivnosti sasvim dovoljno da potaknete oslobađanje endorfina. Tjelovježba neće vaše tijelo samo učiniti ljepšim, već ćete ga vi početi gledati puno ljepše, što je odlično za seksualni život. Znanstvenici su ustanovili da redovita tjelovježba, čak i ako nije popraćena mršavljenjem, značajno poboljšava sliku o vlastitom tijelu i čini vas raspoloženijima za seks. Naime, dolazi do pojačane cirkulacije na području genitalija, što stvara osjećaj uzbuđenosti.

Kvalitetniji san
Tjelovježba može značajno popraviti kvalitetu vašeg sna. Naime, sama tjelovježba razbuđuje tijelo i ono ostaje u takvom stanju nekoliko sati. Međutim, kada temperatura tijela počinje opadati, vama će se početi spavati i taj san će biti izrazito kvalitetan. Stručnjaci preporučuju da ne vježbate u razdoblju od 3 sata prije spavanja kako ne biste postigli suprotan efekt.