Podijeli članak

Taj nam je podatak otkrio slavni Harper's Bazaar.

Jedan od najpopularnijih high-street dućana, španjolska Zara, ima savršen sustav ponude i potražnje, a on uključuje brzu izmjenu trendova i odjeće, čime tjera kupce da neki komad kupe odmah, jer tko zna hoće li ikad više biti prilike da se on ugrabi.
 
No, neki komadi ipak se mogu naknadno ugrabiti, a to smo saznali zahvaljujući slavnom Harper's Bazaaru, koji nam je otkrio što se događa sa Zarinom odjećom, koja se ne uspije prodati.
 
Naime, ako niste znali, Zara ima outolet trgovinu, koja se simbolično zove "Lefties", a ona je osnovana davne 1993. godine s ciljem da ipak na kraju proda sve ostatke. Trgovina danas ima i vlastite kolekcije te preko 130 trgovina u nekoliko država: Španjolskoj, Portugalu, Meksiku, Rusiji i Katru, prenosi Index hr.
 
Iako još uvijek nema vijesti o širenju ove trgovina i na druge lokacije, njezina službena web stranica nedavno je dobila značajni makeover pa se šuška kako je proširenje u planu.
 
Prema njezinom web shopu, cijene su 2-3 puta manje nego Zarine pa ne sumnjamo u uspjeh jedne takve trgovine i kod nas.