Podijeli članak

Po odluci Grada Mostara područni i mjesni uredi Gradske uprave tog grada od 6. travnja ove godine imaju novu organizaciju rada.

Kako se navodi u odluci Grada Mostara, stranke će ubuduće podnositi zahtjeve iz nadležnosti odjela i službi Grada Mostara, uz dokaz plaćene administrativne taxe  putem pošte, na adresu Grad Mostar, ul. A.Buća 17. Mostar i na službeni mail Grada Mostara: [email protected] i [email protected] uz skeniranu uplatnicu, kao dokaz plaćene administrativne taxe.

Poslovi upisa u matične knjige u područnim uredima vrše se srijedom i petkom po rasporedu i pozivu ovlaštenog matičara, osim hitnih upisa koji će se izvršiti odmah, a poslovi izdavanja izvoda iz matičnih knjiga vrše se u područnim uredima, svakim radnim daom do 10 do 12 sati.

Ovjere potpisa prijepisa i rukopisa obavljat će se svaki radni dan od 10 do 12 sati, dok se poslovi upisa u matične knjige u mjesnim uredima obavljaju po pozivu stranke od strane ovlaštenog matičara, nakon dostavljenih prijava činjenica rođenja i smrti, od  zdravstvenih ustanova

Kako se navodi u priopćenju Grada Mostara, matičar u mjesnom uredu je dužan za potrebe stranaka istaknuti kontakt telefon na vidno mjesto za slučaj hitne potrebe za izvodom iz matičnih knjiga ili ovjere dokumenta.  Upisi u matičnu knjigu umrlih osoba kod kojih je smrt nastupila van zdravstvene ustanove obaljat će se po zahtjevu stranke.

Ulazak stranaka u pisarnicu i šalter salu, kao i prijemne urede područnih i mjesnih ureda dozvoljen samo uz korištenje rukavica i maski, napominju iz Grada Mostara.