Podijeli članak
Tagovi
Vezani članci
- Detalji brutalnog ubojstva u Omišu: Fistanić je Ringwalda tužio za 10.000 kuna
- Vojska na Novom Zelandu izvukla tijela šest žrtava erupcije vulkana
- Trump napao Gretu: ''Daj se opusti! Odi s prijateljima u kino...''
- VIDEO | Ova mama je odlučila širiti božićni duh pa se osramotila kao nikad u životu
- Nakon tri godine brojnih tračeva o ljubavnicama, Brat Pitt napokon odgovorio na glasine
Tvrtka za proizvodnju donjeg rublja Victoria's Secret otkazala je svoju godišnju reviju zbog sve manje televizijske gledanosti i sve češćih kritika upućenih ovom događaju, piše BBC.
Održavanje ovog show programa je počelo 1995. godine i nekada je bio važan događaj u pop kulturi, koji je svake godine privlačio milijune gledatelja.
Prošle godine show je imao najniži rejting svih vremena i razljutio je veliki dio javnosti koja je događaj ocijenila kao nešto zastarjelo i seksistički.
L Brends, matična kompanija Viktorija's Sikret, izjavila je da je važno ubrzano razvijati marketinšku strategiju kada dođe do ovakvih situacija.
"Moramo smisliti kako unaprediti poziciju marke i na najbolji način prenijeti to kupcima. Ipak, ne smijemo zaboraviti revije koje su važan aspekt brenda i izuzetno marketinško dostignuće", rekao je glavni finansijski direktor Stjuart Burgdoerfer.
Godišnja revija uvela je u svijet modelinga neke od najboljih svjetskih supermodela koji su često nosili složene komade odjeće. Ona je bila prekretnica u karijeri mnogih supermodela, uključujući Tajru Benks, Hajdi Klum i Mirandu Kerr. Međutim, čini se da su se promjenjivi stavovi uprave odrazili na prodaju i suštinu proizvoda marke.
Loša prodaja proizvoda Victoria's Secret sve je očiglednija, a uprava je izvjestila o neto gubitku u iznosu od 252 miliona dolara u trećem tromesečju ove godine. Ovaj brend donjeg rublja suočio se i s brojnim kontroverzama. Prošle godine uslijdila je serija kritika koje su odgovor na intervju u Vogue s tadašnjim glavnim marketinškim direktorom Edom Razekom koji je predložio da transseksualni modeli ne bi trebalo da budu dio događaja.
Kasnije se ispričao zbog komentara i napustio je kompaniju ranije ove godine.
Održavanje ovog show programa je počelo 1995. godine i nekada je bio važan događaj u pop kulturi, koji je svake godine privlačio milijune gledatelja.
Prošle godine show je imao najniži rejting svih vremena i razljutio je veliki dio javnosti koja je događaj ocijenila kao nešto zastarjelo i seksistički.
L Brends, matična kompanija Viktorija's Sikret, izjavila je da je važno ubrzano razvijati marketinšku strategiju kada dođe do ovakvih situacija.
"Moramo smisliti kako unaprediti poziciju marke i na najbolji način prenijeti to kupcima. Ipak, ne smijemo zaboraviti revije koje su važan aspekt brenda i izuzetno marketinško dostignuće", rekao je glavni finansijski direktor Stjuart Burgdoerfer.
Godišnja revija uvela je u svijet modelinga neke od najboljih svjetskih supermodela koji su često nosili složene komade odjeće. Ona je bila prekretnica u karijeri mnogih supermodela, uključujući Tajru Benks, Hajdi Klum i Mirandu Kerr. Međutim, čini se da su se promjenjivi stavovi uprave odrazili na prodaju i suštinu proizvoda marke.
Loša prodaja proizvoda Victoria's Secret sve je očiglednija, a uprava je izvjestila o neto gubitku u iznosu od 252 miliona dolara u trećem tromesečju ove godine. Ovaj brend donjeg rublja suočio se i s brojnim kontroverzama. Prošle godine uslijdila je serija kritika koje su odgovor na intervju u Vogue s tadašnjim glavnim marketinškim direktorom Edom Razekom koji je predložio da transseksualni modeli ne bi trebalo da budu dio događaja.
Kasnije se ispričao zbog komentara i napustio je kompaniju ranije ove godine.