Podijeli članak

Tagovi

Zara je nedavno promijenila svoj logo, prvi put od 2010. godine, a promjena nije dobro sjela svim kupcima. Logo je sada ispisan nešto većim crnim slovima koja se preklapaju pa su se mnogi na društvenim mrežama požalili da je sad samo nečitko ispisan.

Mnogi su ga proglasili - "besmislenim". "Zašto mijenjati nešto što je dobro?", pitali su se neki, dok su drugi iskoristili priliku za šalu. 

"Zarin novi logo je kao kad se broj 42 pokušava uvući u broj 36", "Novi Zarin logo izgleda kao ja kad se pokušavam uvući u njihovu odjeću", šalili su se. 

Ovaj novi logo u meni izaziva stres i klaustrofobiju", "Teška klaustrofobija", žalili su se drugi. "Ne želi ni znati koliko je love potrošeno na ovu besmislenu promjenu", "Oh ne, Zara, što ste napravili! Umjesto da uložite novac da sredite onu katastrofu od web stranice, vi ga spiskate na užasan logo koji ide s njom", "Stvarno, zar ste zaboravili razmake?", "Ono kad logo radiš u Paintu", "Autodestrukcija", pisali su ljutiti kupci na Twitteru, prenosi Index.
 

Inače, logo je izradila agencija Baron & Baron.