Podijeli članak

Istraga britanskog lista Guardian i jedne TV kuće iz Danske pokazala je da je Facebook označio nekoliko stotina tisuća maloljetnika "zainteresiranih" za reklame o kocki i alkoholu.

Istragom oglašavanja na popularnoj društvenoj mreži otkriveno je da je 740 tisuća maloljetnika označeno kao fokus grupa za reklame koje se tiču promoviranja kockanja i alkohola.

Ovakve fokus grupe nastale su kao dio Facebookovog algoritma, odnosno prepoznavanja navike pretraživanja korisnika na popularnoj društvenoj mreži.

Oglašivači potom mogu koristiti te podatke koje im Facebook pruža kako bi promovirali svoje proizvode.

U svom priopćenju, kompanija Facebook je kazala da ne dozvoljava promoviranje kockanja i alkohola na svojoj platformi i da se snažno bori protiv toga. Također, naveli su da usko surađuju s regulacijskim agencijama kako bi uputili marketinške poruke na prave adrese.

Ipak, kompanija Facebook dozvoljava oglašivačima da na osnovu pretraživanja targetiraju svoje fokus grupe.