Podijeli članak

Spavanje i dobar odmor pravi su lijek.

Ako nam ne vjerujete, dopustite istraživanju koje je dokazalo da se ljudi koji dovoljno spavaju gotovo nikad ne razbolijevaju uvjeri u suprotno. Preporučeno vrijeme za spavanje je svake noći između 7 do 9 sati, a ako to ne ispunite, vaše tijelo počinje trpjeti i usporavati se. 

Naime, premala količina sna na dnevnoj bazi uzrokuje slabije pamćenje, a uz to se povećava i rizik od Alzheimerove bolesti jer nedostatak sna potiče pojačano lučenje beta-amiloida, toksičnog hormona koji je jedan od glavnih uzročnika ove bolesti.

Nažalost, tu lošim vijestima nije kraj. Naime, zbog premalo sna imunološke stanice postaju 70 posto manje djelotvorne u borbi protiv stanica raka što dovodi do razvitka ove maligne bolesti u našem tijelu. Uz to, pati i kardiovaskularni sustav. Krvni tlak znatno se podiže i postoji čak 200 posto veća mogućnost od moždanog udara nego kod osoba s normalnih ritmom spavanja. 

Inače, naše tijelo funkcionira uredno sve dok smo budni do 16 sati u komadu. Sve više od toga pogoršava mentalno i fizičko stanje tijela i usporava osnovne funkcije, piše Index.