Podijeli članak

Mnogi su vjerojatno usvojili naviku slanja poruka prijateljima kako bi ih obavijestili da dolaze u njihov dom - ali jeste li ikada razmišljali o utjecaju koji to ima na prodaju zvona za vrata?
Korisnik Twittera pod imenom Stella Donelly Stan nedavno je postavio pitanje o utjecaju koji slanje poruka ima na industriju zvona i tvrdi da milenijalci 'ubijaju industriju' slanjem poruka umjesto da pozvone.

"Može li netko napisati članak o milenijalcima koji ubijaju industriju zvona na vratima šaljući poruke da su 'ovdje'", napisao je u tweetu.

Njegov tweet je privukao preko 122 tisuće retweetova, preko 577 tisuća lajkova i na desetke komentara.

Jedna je žena priznala da ju zvono plaši jer se čini 'tako agresivnim' u usporedbi s porukom. Kaže da svaki put skoči kada čuje zvono te da se sada kada se jednostavno može poslati poruka, zvono čini agresivnim.

Jedan korisnik Twittera je rekao da je njegova mačka naučila 'prihvatiti' čovjeka kojeg on pusti u kuću bez da zvoni, dok one koji zvone vidi kao 'opasnost'.

"Čak i sam dolazak pred vrata i kucanje je zamijenjeno s porukom u kojoj piše 'ovdje'", priznao je drugi.

Tijekom goruće rasprave, Stella Donelly Stan je otišao toliko daleko da ga je nazvao 'gumbom za tjeskobu', dodajući: "To nas uglavnom čini tjeskobnima, a imamo opciju da to ne činimo".

Jedan korisnik je priznao da ako ne čeka nikoga, ne otvara vrata.

"Vrlo ću tiho pogledati kroz špijunku i odlučiti hoću li otvoriti na temelju toga tko je na drugoj strani vrata. Većinu vremena je u pitanju samo paket koji mi je dostavljen na vrata", objasnio je.

Drugi se upitao zašto dobiva leptiriće u trbuhu kada je u pitanju kucanje ili zvonjenje, ali kada pošalje poruku 'ispred' osjeća se dobro.

Jedan je čak predložio da netko izmisli zvonce za vrata koje šalje poruku osobi da kaže da ste stigli, piše Daily Mail.