Podijeli članak

Pazite, ali nikako da izgubite na težini. Jeste li ikada pomislili na to da vas vaši jutarnji rituali sprečavaju u tome da imate tijelo iz snova? Evo na što točno mislimo.
 
1. Predugo spavate
 
Kada premalo spavate, hormon stresa kortizol, koji se tada proizvodi, povećava vaš apetit. Međutim, niti višak sna nije puno bolji za vašu liniju, a rezultati jednog nedavnog istraživanja otkrili su kako spavanje više od 10 sati tijekom noći može dovesti do većeg indeksa tjelesne mase. Naravno, ako si možete priuštiti takav luksuz.
 
2. Spremate se u mraku

 
Podignite rolete ili rastvorite zavjese odmah nakon buđenja. Zrake jutarnjeg sunca potiču vaš metabolizam te pomažu tijelu da se razbudi. Čak 20-30 minuta dnevnog svjetla dovoljno je za utjecaj na indeks tjelesne mase.
 
3. Ne spremate krevet
 
Zvučat će vam čudno, no dopustite da vam objasnimo o čemu se radi. Naime, jedno američko istraživanje pokazalo je kako ljudi koji svakoga jutra spremaju krevet bolje spavaju. Zdrav san je i optimalan put prema zdravoj težini.
 
4. Jedete premalo za doručak
 
Znanstvenici inzistiraju na tome da se svakog jutra počastite ukusnim i raskošnim doručkom. Uravnotežen doručak olakšat će vam praćenje dnevnog plana prehrane.

Index fit