Podijeli članak

Općinsko vijeće Žepče krajem rujna je usvojilo odluku o preuzimanju osnivačkih i vlasničkih prava i obveza nad društvom Radio-televizija Herceg-Bosne d.o.o. Mostar.

Žepački SDP objavio je priopćenje u kojem navode da su tužili tamošnji ogranak SDA jer su u svom priopćenju "zlonamjerno iznijeli tvrdnju da je SDP glasao protiv izgradnje sportske dvorane u Željeznom Polju". Naveli su da je ovo laž. Tužbu su podnijeli etičkoj komisiji Općinskog vijeća Žepče, prenosi Klix.

"Evidentno je da je SDA u panici i opet pod pritiskom jer su podržali Nacrt Proračuna Općine Žepče iz kojeg će se financirati RTV Herceg - Bosne, a što građani općine Žepče i njihovi birači vrlo dobro znaju i ne žele", naveli su.

Općinsko vijeće Žepče krajem rujna je usvojilo odluku o preuzimanju osnivačkih i vlasničkih prava i obveza nad društvom Radio-televizija Herceg-Bosne d.o.o. Mostar.

Vijećnici dviju bošnjačkih stranaka SDP-a i SDA su tada napustili sjednicu. Iz OO SDA Žepče su ranije priopćili da su od samog početka protiv donošenja odluke o financiranju ovakve televizije iz proračuna Općine Žepče, odnosno na teret svih građana.

Dnevnik.ba