Podijeli članak

„Autoceste FBiH“ odabrale su azerbejdžansko-bosanskohercegovački konzorcij koji čine „Consortium of Azvirt L.L.C.“ i „Hering“ za gradnju poddionice Vranduk - Ponirak na Koridoru 5C, ukupne dužine 5,2 kilometra, saznaje Dnevni avaz.

Informacija je jučer potvrđena u Upravi „Autocesta FBiH“.

Suglasnost kreditora

Ovaj konzorcij predao je u listopadu prošle godine najpovoljniji ponudu u iznosu od 76.513.413 eura (153.026.826 KM), koju su „Autoceste“, nakon svih provjera, prije nekoliko dana i prihvatile, a dobivena je i suglasnost međunarodnih kreditora.

Gradnja ove poddionice financira se sredstvima osiguranim kod OPEC-ovog Fonda za međunarodni razvoj (OFID), a predviđeni rok gradnje je 24 mjeseca. Ugovor s „Azvirtom“ i „Heringom“, kako se saznaje, bit će potpisan u narednim danima kako bi gradnja što prije počela.

Trasa autoceste poddionica Vranduk - Ponirak dio je dionice Nemila – Donja Gračanica (Zenica sjever), koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca.

Četiri ponude

Poddionica počinje u južnom dijelu naselja Nemila – lokacija Stara stanica. S dva mosta prelazi rijeku Bosnu, dok tunelom Vranduk trasa prolazi kroz regiju Vranduk. Dalje nastavlja iznad naselja Koprivna, s desne strane rijeke Bosne i završava se nadomak naselja Ponirak.

U utrci za ovu poddionicu bile su ukupno četiri kompanije, a među njima i turski „Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S.“ s ponudom od 79.887.569 eura. Svoje ponude poslale su i tvrtke „Euro-Asfalt“ i „Strabag“.

Tko je bio najskuplji

„Euro-Asfalt“ i „Strabag u ponudi su, kako saznaje Dnevni avaz, naveli da ovaj posao mogu uraditi za 87.280.194 eura, dok je „Kolin Insaat Turizam Sanayi ve Ticaret A. S." poslao ponudu od 98.335.099 eura, čime je bio najskuplji ponuđač na tenderu.

Prema planu, na dužini od 5,3 kilometra gradit će dva mosta, tunel i tri vijadukta.