Moda

31.10.2018 19:04    Moda   ​Crna boja nas čini inteligentnijima i privlačnijima Prema nedavno provedenom istraživanju, postoji jedna boja koja nas čini ne samo seksepilnijima nego tako odjeveni djelujemo i jako pametni.
27.10.2018 19:27    Moda   Kolindina haljina je rasprodana, žene na nju čekaju do tri tjedna Kolindina haljina preplavila je društvene mreže. Tamno plava sa zlatnom trakom, na preklop, jedna je haljina ove jeseni želja svih žena u Hrvatskoj koje prate trendove, glasaju za Kolindu Grabar Kitarović ili barem žele izgledati bolje od Melanije Trump.
20.10.2018 22:45    Moda   Dvije zabranjene haljine koje se ne smiju nositi na svadbi Mladenci bi na dan svojeg vjenčanja trebali biti glavne zvijezde. Baš zato je preporučljivo da gosti ne pokušavaju (svjesno ili nesvjesno) “ukrasti” pažnju ostatka uzvanika svojim odabirom odjeće, frizure, modnih dodataka ili neprikladnim ponašanjem. Kada je u pitanju nepoželjni dress code – gošće bi trebale izbjegavati odjeću bijele boje, a pogotovo bijele haljine ukrašene čipkom, tilom, perlicama i drugim detaljima koja se obično može naći na vjenčanici. No isto tako zabranjene su i haljine jarko crvene boje. Istraživanja su pokazala da je odjeća ove boje preveliki mamac za poglede zbog čega će se mladenka vjerojatno osjećati loše na vlastitoj svadbi. Modni znalci naglašavaju da biste se trebali suzdržavati i od nošenja odjevnih predmeta predubokog dekoltea ili od prozirnih materijala. Nekoć se smatralo kako su i crne haljine nepoželjne za vjenčanja, no stvari su se značajno promijenile u nekoliko posljednjih desetljeća. Svaka samopouzdana žena zna da je mala crna haljina izvrstan odabir za bilo koju priliku, pa tako i za vjenčanja koja traže eleganciju i nenametljivost.
04.10.2018 22:33    Moda   ​Jeste li više tip od strastvene crvene, elegantne crne ili staložene plave odjeće? U svom ormaru s odjećom vjerojatno primjećujete da je jedna boja najzastupljenija. Psiholozi su napravili istraživanje koje objašnjava zašto, iako imamo različite komade odjeće, većina ipak najčešće bira svoju omiljenu boju.
02.10.2018 22:58    Moda   Zapešće? Vrat? Neee, parfem treba staviti na puno čudniju točku na tijelu Godinama nanosiš parfem na ručni zglob ili vrat? Stručnjaci tvrde da su sada pronašli savršeno mjesto za nanošenje parfema – neobično, ali prihvatljivo. Malo se špricne na zapešće i iza uha i to je to! Čovjek bi pomislio da nanošenje parfema nije nikakva umjetnost. Međutim, postoji jedan problem: nakon nekoliko sati (ili čak nekoliko minuta), miris nestane, a stručnjaci za parfeme otkrili su da problem nije nužno u kvaliteti parfema, nego na mjestu na koji ga nanosimo. I tvrde da savršeno mjesto za nanošenje parfema nisu ni vrat, niti ručni zglob, nego pupak! Da, dobro si pročitala! A objašnjenje zvuči toliko prihvatljivo da nas čudi kako se toga nismo same sjetile: dijelovi tijela koji isijavaju toplinu pojačavaju miris parfema. A pupak posebno dobro isijava potrebnu toplinu, jer tamo su različite takozvane „pulsne točke“. Na ručnom zglobu i vratu su te pulsne točke manje zastupljene, pa je miris manje intenzivan.
01.10.2018 22:11    Moda   ​Sarajka Anđela Paleksić: Od dugogodišnje borbe sa skoliozom do najljepše djevojke BiH Sarajka Anđela Paleksić sinoć je proglašena najljepšom djevojkom u Bosni i Hercegovini. Ova dvadesetogodišnjakinja predstavljat će BiH na svjetskom izboru ljepote koji će biti održan 8. prosinca u gradu Sanya u Kini.
27.09.2018 18:08    Moda   ​Postala je modni uzor i diplomatska kraljica, fanovi iz cijelog svijeta je obasipaju podrškom Nakon što je njezin prošli posjet Sjedinjenim Američkim Državama neslavno završio i postao meme, od ovogodišnjeg službenog putovanja Kolinde Grabar Kitarović u Ameriku nismo puno očekivali.
26.09.2018 18:52    Moda   Nestaje jedan od najslavnijih modnih brendova? Nakon što je Facebook kupio Instagram, Disney preuzeo Century Fox, a Coca-Cola okupirala Costa Coffee, smanjenje konkurencije, trčanje za tržišnim monopolom i funkcioniranje u konglomeratu, čini se, postaju sve izraženije karakteristike modne industrije. Dior, Gucci, Yves Saint Laurent, ali i brojni drugi, odavno nisu nezavisni, nego su sigurnost potražili pod zaštitom luksuznih konglomerata kao što su Kering SA ili LVMH. Krug se proširuje - Michael Kors, šuška se, za 2,12 milijardi dolara kupuje Versace, a preimenovat će ga u Capri Holdings Limited. Osamdeset posto Versacea je u vlasništvu obitelji njegova pokojnog osnivača Giannija, dok preostalih 20 posto pripada tvrtki Blackstone Group, koja je svoj udio za 210 milijuna eura stekla 2014. godine, a navodno planira prodati cijeli svoj postotak. Zbrajaju udjele Allegra, kći Donatelle Versace, u posjedu je 50 posto dionica svoje obitelji, njezina majka ima 20 posto, dok je Santu Versaceu pripalo 30 posto imetka. Donatellu Versace, koja je od 1997., kada joj je umro brat, i kreativna direktorica brenda, fanovi već danima okupiraju na društvenim mrežama s molbom da ne proda svoje nasljeđe jer bi to, smatraju, bilo kompletno uništenje talijanskog brenda, koji je, barem cjenovno, mnogo iznad američkog produkta Korsa. Primjerice, za torbu Versace potrebno je izdvojiti otprilike dvije tisuće dolara, dok su “korsice” dostupne već za sto dolara. No, čini se da je platinasta plavuša odlučila zanemariti vapaje fanova, među kojima su bili oni da se “Gianni okreće u grobu” te da “bi Donatella trebala razmisliti o onome što bi Gianni htio i ne prodavati tako olako svoje obiteljsko naslijeđe”. Zadržava kontrolu Ipak, teško je pomisliti da bi se obitelj samo tako odrekla onoga što su stvarali desetljećima pa brojni svjetski mediji nagađaju da će u svojem vlasništvu ostaviti barem maleni dio ukupnog udjela, koji će im omogućiti da ostave barem dio kontrole nad kreativnim dijelom posla. Obitelj Versace bila je većinski vlasnik istoimenog modnog brenda od samog njegova osnivanja, a tvrtki su u posljednjih godinu dana posebno počele cvjetati ruže. Donatella je rasturila na Milanskom tjednu mode kolekcijom koju je prije smrti zapravo dizajnirao njezin brat, a popularnosti nije odmoglo ni prikazivanje Foxove serije “Ubojstvo Giannija Versacea”, koja je nagrađena i Emmyjem. Donatella je, među ostalim, bila domaćin na Met Gala dodjeli, a javnost je bila oduševljena i početkom implementiranja ideje o odjeći bez krzna. Sličnu je stvar nedavno počeo i Kors, koji nesumnjivo ima razloga za interes prema Versaceu i ogromnoj bazi njegovih fanova i, na kraju krajeva, kupaca. S druge, pak, strane, Michael Kors bori se s jednako velikim padom imidža. Prilično su se udaljili od ideje da su luksuzni brend pa se njihove torbe u Americi prodaju gotovo u supermarketima. S tim su se počeli boriti pokušajem dizanja ili, u najmanju ruku, konstantnog održavanja cijene i izbjegavanja prevelikih popusta te povećanjem kvalitete svojih torbica. Nedavno su za 900 milijuna funti kupili i Jimmy Choo, što pokazuje da ponovno brendiranje kao luksuznog brenda doista vide u pokušaju stvaranja modnog konglomerata. Nijedan od aktera ovog potencijalnog dogovora koji će donijeti prilično veliku promjenu karte modne industrije nije službeno potvrdio da će do kupovine doista i doći. Priču o prodaji prvi je objavio talijanski list Corriere della Serra, a zaključili su što se događa zahvaljujući pomoći bliskih izvora, koji tvrde da je Donatella sazvala sastanak za osoblje kako bi im priopćila svoju odluku. Versace je navodno već trebao biti na burzi, no od toga se odustalo zbog nepovoljnih tržišnih uvjeta u kombinaciji da tvrtki prilično dobro ide pa da se očekuje da bi u 2018. mogli zaraditi čak milijardu eura, što je gotovo dvostruko od iznosa otprije, recimo, dvije godine. Život kao film Brojni svjetski mediji zaigrali su na emotivnu kartu obožavatelja velikog modnog brenda pa su počeli s reciklažom priča o njezinoj osnivačkoj legendi Gianniju, kojeg je u vlastitom domu ubio tada 27-godišnji Andrew Cunanan. Ubojica je osam dana nakon što je u Versacea ispalio dva metka okončao i vlastiti život, a još se ne zna koji mu je bio pravi motiv. Reproduciraju se i priče o vezi modnog vizionara i njegove nećakinje Allegre, danas 32-godišnjakinje koja je u vrijeme njegove smrti imala samo 11 godina. Kći Donatelle i bivšeg američkog modela Paula Becka bila je vrlo bliska sa svojim ujakom. - Volim razgovarati s Allegrom. Ona mi kaže istinu o Donatelli. Kaže: Gianni, ne brini se, ona uvijek malo pretjeruje - ispričao je Gianni Vanity Fairu netom prije svoje smrti. Pohvalio se i da mu je nećakinja uvijek govorila da je mađioničar. Pokojni dizajner to je očito doista cijenio pa je Allegra, osim polovice tvrtke, naslijedila i kuću u Milanu, vilu na jezeru Como, kuću u New Yorku i rezidenciju u Miamiju u kojoj je Gianni i ubijen. Brat Daniel, koji se danas bavi glazbom, naslijedio je, pak, ogromnu umjetničku kolekciju vrijednu gotovo 70 milijuna dolara, u kojoj su se našla djela Picassa, Légera i Basquiata.
18.09.2018 21:25    Moda   ​Victoria Beckham zna kako se nosi najpopularnija haljina sezone Victoria Beckham viđena je ispred jednog od svojih trgovina u Londonu, i to u društvu najutjecajnije žene na modnoj sceni, Anne Wintour. Besprijekorno dotjerane od glave do pete, slavna dizajnerica i glavna urednica Voguea plijenile su poglede slučajnih prolaznika i svojim stajlinzima još jednom modno izdominirale, no ako bismo trebali odabrati najbolje odjevenu, onda je pobjedu u ovoj utrci odnijela bivša spajsica
11.09.2018 12:11    Moda   ​Tanzanijski parlament zabranio umjetne nokte i trepavice Tanzanijske zastupnice više ne smiju ulaziti u parlament s umjetnim noktima ili trepavicama, objavili su mjesni mediji.
06.09.2018 11:02    Moda   ​Britanska luksuzna modna marka više neće spaljivati neprodanu odjeću Britanska luksuzna modna marka Burberry objavila je u četvrtak da više neće spaljivati milijune funti vrijednu neprodanu robu, ni koristiti pravo krzno u svojim kolekcijama, reagirajući tako na kritike u javnosti.
05.09.2018 13:39    Moda   Zara zatvara prodavaonice zbog preseljenja na Internet Španjolski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira najkasnije do 2020. godine preseliti prodaju svih svojih brendova na Internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu. Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem Interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac trgovina odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim tvrtkama i testirajući nove metode upravljanja zalihama. Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu najavio da će sustav naručivanja odjeće putem Interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine. Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih trgovina. Internetska prodaja organizirana je na 49 tržišta. „Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", naglasio je Isla. Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41 posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na razini grupe od 10 posto. To znači da španjolska tvrtka još uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na Internetu.